Ünlü oyuncu Bade İşçil, önceki gün İstinyePark’ta objektiflere yansıdı.

Son dönemlerde Aşk 101, Kimler Geldi Kimler Geçti gibi dijital platform işleriyle seyirciyle buluşan İşçil, ekranlara dönmek istediği belirtti. Yeni sezon için proje görüşmeleri yaptığını söyleyen oyuncu, “İş toplantısı için buradayım. Ekranları çok özledim. Şu an gelen teklifleri okuyorum. İçime en sinen projeyle karşınızda olacağım” dedi.












