2015 yılında dünya evine giren ve 2016 yılında kızları Lisa’yı kucağına alan ünlü oyuncu Bülent Emrah Parlak ve Burcu Gönder, 2020 yılında anlaşmalı olarak tek celsede boşanmışlardı. Şimdilerde ise sevgilisi Elit Andaç Çam ile gösteri izlemeye giden Bülent Emrah Parlak, eski eşi Burcu Gönder ile pişti oldu.
Komedyen Yasemin Sakallıoğlu önceki akşam BKM organizasyonuyla, Harbiye Açık Hava’da dördüncü kez sevenleriyle buluştu.
36 personelin 72 saatte hazırladığı dev dekor önünde 30 kişilik ekibiyle dans etti. Gösteriyi izlemeye gelenler arasında Bülent Emrah Parlak ve sevgilisi Elit Andaç Çam vardı. Biraz ötede ise Parlak’ın 2020’de boşandığı Burcu Gönder oturuyordu. Eski çift uzaktam selamlaştı ama bir araya gelmedi.












